sobota, 24 lipca 2010

od czego by tu zacząć…


   Nazywam się Asia, mam za sobą 21 lat życia i nadzieję na następne.. co najmniej trzy razy tyle ;) Od ponad roku mieszkam na Wilkowyjach, w dzielnicy Tychów. Zarówno Tychy jak i Wilkowyje to nazwy znane i raczej dobrze kojarzone – miasto za sprawą znakomitego piwska, a wiocha, no, z serialu o fikcyjnym „ranczu Wilkowyje”. Zapewniam że te tutaj są prawdziwe i mają niewiele wspólnego ze scenariuszem ;) Tytuł bloga: „Moje Wilkowyje” nadałam mu tak naprawdę pod wpływem impulsu. Nie do końca pokrywa się to z prawdą, bo czy mogę powiedzieć, że są „moje” mieszkając tu tak krótko? Z pewnością jest to bardzo ładne miejsce, dom w którym mieszkam ma cudowny ogród, ale to nie czyni go jeszcze Moim Miejscem Na Ziemi. Mam nadzieję, że kiedyś tak będzie. Na razie rzeczywistość pozostawia wiele do życzenia i do zrobienia. I o tym właśnie planuję opowiadać na blogu. O moich planach, marzeniach i ogólnie o bujaniu w obłokach ;) ale też o tym czym się zajmuję, czym pasjonuję, a czego nie znoszę.
  
No, to zapraszam do odwiedzin, postaram się dać z siebie wszystko żeby nie było nudno ;)
  
Pozdrawiam!


3 komentarze:

Imoen pisze...

Powodzenia w blogowaniu Asiu. Pozdrawiam.

ushii pisze...

Powodzenia w blogowaniu :)

A Tychy owszem lubię bardzo i dobrze je znam, podobnie jak Bieruń :)Kiedyś jedna z pobliskich wsi była mojej rodziny, teraz niestety już nie, ale nadal część moich krewnych mieszka w tamtych okolicach i bywałam tam nie raz...

Pozdrawiam!

MaJu pisze...

Witam.
ja podobnie jak ty zaczelam kilka dni temu swoja przygode z blogiem. trzymam kciuki , a w wolnej chwili zapraszam do mnie
www.majuhandmade.blogspot.com